In premiera pe piata din Romania, Banca Transilvania si Western Union simplifica modalitatea de transfer - de primire si trimitere a banilor, prin introducerea chitantei automate. Prin aceasta facilitate persoanele care apeleaza la serviciul Western Union Transfer de Bani – prin Banca Transilvania nu mai trebuie sa completeze formularele de primire sau trimitere a banilor.
Inregistrarea datelor transferului de bani este realizata de catre operatorii bancii pe baza actului de identitate si a informatiilor furnizate verbal de catre client.
Avantajele acestei noi modalitati sunt evidente:
- rapiditate;
- economisirea timpului clientilor – formalitatile necesare se realizeaza in cateva minute; fara perceperea unui comision suplimentar
- reteaua extinsa a Western Union (impreuna cu organizatiile sale afiliate, Orlandi Valuta si Vigo) – aproximativ 305.000 de locatii in intreaga lume, precum si acoperirea teritoriala a Bancii Transilvania – formata din 373 de unitati in Romania.
Robert C. Rekkers, Directorul General al Bancii Transilvania, afirma: “Aceasta facilitate care va fi regasita, de acum inainte, in transferurile de bani realizate cu ajutorul Western Union si al Bancii Transilvania, este inca un angajament indeplinit de banca pentru a oferi servicii de calitate clientilor nostri, in premiera pe piata din Romania. Suntem siguri ca, in continuare, tot mai multe persoane vor alege aceasta modalitate de a trimite bani celor dragi sau de a primi anumite sume, prin unitatile Bancii Transilvania”.
Alexandru Badulescu, Country Director Western Union pentru Romania si Moldova, a declarat: “Lansarea chitantei automate este o concretizare a promisiunii Western Union de a oferi mereu clientului un serviciu rapid, usor si de incredere. Este, totodata, un rezultat care incununeaza excelenta colaborare cu partenerul nostru Banca Transilvania, din care vor beneficia clientii nostri.”
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro