Banca Romaneasca, o noua tinta a atacurilor de phishing

15 mai 2007

Clientii serviciului de internet banking de la Banca Romaneasca -  e-bancamea – au fost tinta unor atacuri de tip phishing. „In ultimele zile au fost distribuite prin intermediul postei electronice (e-mail) cereri frauduloase, provenite din surse care nu reprezinta Banca Romaneasca, prin care se solicita destinatarilor sa isi actualizeze informatiile personale legate de serviciul e-bancamea”, informeaza banca intr-un comunicat remis presei.

Banca Romaneasca, membra a Grupului National Bank of Greece, isi atentioneaza ca nu trebuie sa raspunda, in nici o situatie, unor astfel de solicitari de a dezvalui informatii confidentiale (username si parola pentru accesul la diferite servicii bancare, numar card, data expirarii acestuia, codul PIN etc.), indiferent de modul prin care se solicita transmiterea acestora (solicitari verbale directe, solicitari prin telefon, solicitari venite prin intermediul unor mesaje de e-mail care par legitime, solicitari de a introduce datele pe site-uri de web care par legitime etc). De asemenea, clientilor li  se recomanda sa acceseze serviciul 'e-bancamea' numai prin intermediul site-ul oficial al bancii si nu prin link-uri din mesaje e-mail.

Banca Romaneasca si nicio alta banca nu solicita, in nicio situatie, din proprie initiativa, informatii confidentiale in mod direct, telefonic sau prin e-mail. Clientii bancii care au primit astfel de mesaje sunt rugati sa nu dea curs solicitarilor si sa contacteze imediat banca la numarul de telefon 021.305.95.85, sau prin e-mail catre [email protected].
 

Alte articole

credius.ro
credius.ro
Ooni Koda
© Copyright 2024 InfoBancar

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro